به دلیل نوسانات قیمت دلار لطفا قبل از خرید تماس بگیرید

فروشگاه اینترنتی ای بای

گارانتی یکپارچه ایسوس

گارانتی یکپارچه ایسوس
در این مطلب می‌خوانید:

گارانتی یکپارچه ایسوس

بررسی دو سال گارانتی یکپارچه ایسوس در ایران

این روزها در زمان خرید کالا های دیجیتال اکثر آنها از گارانتی معتبری برخوردار هستند . شاید این موضوع مهم برای برخی از افراد در زمان خرید مهم نباشد. اما در زمانی که کالایی مانند لپ‌تاپ را خریداری می کنید، به دلیل این که هزینه ی زیادی بابت خرید آن پرداخت می کنید بهتر است به داشتن گارانتی آن لپ‌تاپ توجه کنید تا زمانی که دستگاه دچار مشکل شد به دچار مشکل نشوید . البته تنها داشتن گارانتی اصلی کافی نیست بلکه باید از فروشگاهی معتبری خرید کنید  که کالا را با گارانتی اصلی به شما بفروشد .

وارانتی چیست؟

واژه گارانتی یا وارانتی تعهدی است که فروشندگان کالاهای دیجیتال در مقابل کالا یا خدماتی که ارائه می دهد به خریدار می دهد و در این قرارداد متعهد می شود که در صورت که دستگاه دچار مشکل شود ، حاضر به تعمیر یا تعویض کالا خواهد بود.

معمولا مدت زمان وارانتی بسته به محصولی که خریداری می کنید و شرکتی که گارانتی ارائه می دهد متفاوت است.

چرا کمپانی ها هزینه جزئی برای گارانتی در خرید لپ‌تاپ از مشتری دریافت می کنند ؟

شاید دانستن این موضوع برای مشتریان عزیز که بدانند هزینه ای که در زمان خرید لپ‌تاپ پرداخت می کنند، در واقع برای گارانتی آن است. چرا که یک کمپانی گارانتی در ازای دریافت هزینه جزئی، کیفیت لپ‌تاپ خریداری شده را تضمین می‌کند و خود را متعهد می کند تا هرگونه مشکلی که برای لپ‌تاپ شما مشتریان عزیز ایجاد شود به صورت کاملا رایگان تعمیر کند و اگر مشکل لپ‌تاپ طوری بود که قابل تعمیر نباشد دستگاه را برای شما مشتری عزیز تعویض خواهند کرد.

نکته ی مهم که در اکثر گارانتی های لپ‌تاپ شامل اشکالات سخت افزاری می شود که توسط خود کاربر لپ‌تاپ ایجاد نشده باشد مواردی مانند صفحه کلیدهای معیوب، مشکلات مانیتور، مودم و شامل قطعات با اجزای داخلی است شامل گارانتی می شود ، اگر لپ‌تاپ شما از جایی سقوط کرده باشد و یا ضربه ای به بدنه لپ‌تاپ وارد شود یا در اثر ریختن مایعات روی لپ‌تاپ دچار مشکل شود ، شامل هیچ وارانتی نمی شود.

با اصالت ترین گارانتی در بازار ایران برای لپ‌تاپ های ایسوس کدام است؟

برند ایسوس به عنوان یکی از معتبرترین کمپانی های تولید کننده لپ‌تاپ در بازار ایران به دنبال ارائه بهترین خدمات (وارانتی) برای محصولات خود است که با نام  دو سال گارانتی یکپارچه ایسوس”  معرفی شده است. لپ‌تاپ های کمپانی ایسوس در ایران شامل ۳ گارانتی (آواژنگ، حامی و سازگار) می باشند. یعنی در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل احتمالی برای لپ‌تاپ شما می توانید به هر ۳ شرکت گارانتی معرفی شده مراجعه کنید و خدمات دریافت کنید .

کمپانی گارانتی در ازای دریافت هزینه جزئی، کیفیت لپ‌تاپ خریداری شده را تضمین می‌کند و خود را متعهد می کند تا هرگونه مشکلی که برای لپ‌تاپ شما مشتریان عزیز ایجاد شود به صورت کاملا رایگان تعمیر کند و اگر مشکل لپ‌تاپ طوری بود که قابل تعمیر نباشد دستگاه را برای شما مشتری عزیز تعویض خواهند کرد.

نکته ی مهم که در اکثر گارانتی های لپ‌تاپ شامل اشکالات سخت افزاری می شود که توسط خود کاربر لپ‌تاپ ایجاد نشده باشد مواردی مانند صفحه کلیدهای معیوب، مشکلات مانیتور، مودم و شامل قطعات با اجزای داخلی است شامل گارانتی می شود ، اگر لپ‌تاپ شما از جایی سقوط کرده باشد و یا ضربه ای به بدنه لپ‌تاپ وارد شود یا در اثر ریختن مایعات روی لپ‌تاپ دچار مشکل شود ، شامل هیچ وارانتی نمی شود.

مزایای گارانتی دوسال یکپارچه ایسوس برای مشتریان

  • اگر لپ‌تاپ شما در بازه مدت زمان ۱۰ روز دچار مشکلات احتمالی و خرابی شود می توانید آن را با لپ‌تاپ دیگری عوض کنید.
  • همچنین می توانید از خدمات پس از فروش مطابق با آیین نامه  استاندارد های ایسوس استفاده کنید.
  • حتی در مدت زمانی که وارانتی شما به اتمام رسیده باشد می توانید از خدمات پس از فروش تعمیرات استفاده کنید.
  • استفاده از قطعات اورجینال در گارانتی محصولات و اطمینان از کیفیت قطعات تعویض شده و خدمات پس از فروش از دیگر مزایای دوسال گارانتی یکپارچه ایسوس است.
  • و در نهایت استفاده از مجرب ترین کادر فنی مورد تایید کمپانی ایسوس از خدمات گارانتی یکپارچه ایسوس است.

چرا به وارانتی غیر اصلی اعتماد نکنیم ؟

  • بسته شدن شرکت گارانتی کننده به دلیل وارد کردن کالاهای قاچاق
  • استفاده از قطعات غیر اصلی
  • امکان تعویض قطعات اصلی با غیر اصلی

نتیجه گیری

پرداخت هزینه جزئی برای گارانتی لپ‌تاپ در ابتدای کار بهتر از پشیمانی در زمانی است که لپ‌تاپ شما دچار مشکل شده است و کاری از دستتان ساخته نیست و متحمل هزینه های زیاد و جبران ناپذیری می شوید که باید بهای آن را بپردازید.  شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اصالت گارانتی لپ‌تاپ با کارشناسان ما در مجموعه ای‌بای در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان جهت خرید لپ‌تاپ و پاسخگویی به تمام سوالات احتمالی اتان استفاده کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *