به دلیل نوسانات قیمت دلار لطفا قبل از خرید تماس بگیرید

فروشگاه اینترنتی ای بای

بهترین لپ تاپ لمسی ایسوس ۲۰۲۴+ انواع

لپ تاپ لمسی ایسوس
در این مطلب می‌خوانید:

لپ تاپ ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند که محبوب ترین آنها مدل لپ تاپ های لمسی است. این لپ تاپ ها از صفحه نمایش لمسی استفاده می کنند و می توانید مانند تبلت به راحتی از طریق صفحه نمایش با آنها کار کنید. در ادامه این مطلب شما را با بهترین لپ تاپ های لمسی موجود در ایران آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید که مدل های ارائه شده در مقاله به ترتیب از بالاترین قیمت به پایین ترین قیمت می باشند، بنابراین بهترین لپ تاپ های قابل حمل با قیمت مناسب در انتهای مقاله آورده شده است. اگر بهترین لپ‌تاپ را می‌خواهید و محدودیت بودجه ندارید، بهترین گزینه‌های لیست را بررسی کنید.

لپ تاپ ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند که محبوب ترین آنها مدل لپ تاپ های لمسی است. این لپ تاپ ها از صفحه نمایش لمسی استفاده می کنند و می توانید مانند تبلت به راحتی از طریق صفحه نمایش با آنها کار کنید. در ادامه این مطلب شما را با بهترین لپ تاپ های لمسی موجود در ایران آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

در دنیای پیشرفته امروز، لپ تاپ های لمسی ایسوس به یکی از محبوب ترین محصولات لپ تاپ ایسوس تبدیل شده اند. شرکت ایسوس یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید لپ تاپ می باشد. لپ تاپ لمسی ایسوس لپ تاپی است که از یک قلم لمسی برای تعامل با صفحه نمایش استفاده می کند. این لپ تاپ‌ها دارای صفحه نمایش لمسی هستند. لپ تاپ لمسی ایسوس دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و قابلیت جدا شدن است. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا از لپ تاپ خود به عنوان تبلت استفاده کنند. قلم لمسی قابلیت تشخیص فشار قلم، زاویه قلم و پاک شدن از روی صفحه نمایش را دارد. قلم لپ تاپ ایسوس به کاربران اجازه می دهد تا با دقت بیشتری روی صفحه نمایش لمسی کار کنند. از این خودکار می توان برای نوشتن، ترسیم، امضا و استفاده از اپلیکیشن های ویژه ای که به قلم پاسخ می دهند استفاده کرد. در زیر به معرفی بهترین لپ تاپ ها و قلم های لمسی ایسوس می پردازیم.

قابلیت های لپ تاپ صفحه لمسی ایسوس

قابلیت های لپ تاپ صفحه لمسی ایسوس

لپ تاپ های تاچ ایسوس دارای ویژگی های زیادی هستند. برخی از ویژگی های کاربردی لپ تاپ های Asus Touch عبارتند از:

دست نوشته ها و نقاشی ها.با استفاده از قلم لپ تاپ ایسوس می توانید مستقیماً روی رایانه لپ تاپ ایسوس بنویسید و ایجاد کنید. این جنبه از لپ تاپ برای نوشتن، طراحی، نقاشی و موارد دیگر بسیار مفید است.

تشخیص فشار قلم

خرید لپ تاپ های تاچ ایسوس که قابلیت تشخیص فشار روی صفحه نمایش را دارند، به شما امکان می دهد لایه ها و ضخامت های مختلف را روی متن و گرافیک اعمال کنید.

خواندن و قرار گرفتن در معرض کتاب و مجلات

با استفاده از صفحه نمایش لمسی لپ تاپ، می توانید به راحتی کتاب ها و مجلات را بخوانید و با حرکات لمسی و قلم متن را حاشیه نویسی، علامت گذاری و جستجو کنید.

موضوعات آموزشی

لپ تاپ های لمسی ایسوس با قلم برای آموزش و آموزش مفید هستند.

لپ تاپ‌های لمسی ایسوس موجود در بازار

 

لپ تاپ لمسی ایسوس مدل ROG FLOW Z13 GZ301ZE-LD183W

ROG FLOW Z13 GZ301ZE-LD183W

ROG FLOW Z13 GZ301ZE-LD183W بهترین لپ تاپ صفحه لمسی ایسوس است. این مدل لپ تاپ به سبک و قدرتمند بودن معروف است. وزن آن ۱.۱۸ کیلوگرم و قطر آن ۱۲ میلی متر است که به کاربران امکان جابجایی آسان را می دهد. در این مدل با صفحه نمایش ۱۳.۴ با رزولوشن FHD روبرو هستیم. یک مدل قلم هوشمند نیز در جعبه وجود دارد که به کمک همین قلم می توانید ارتباط بهتر و آسانی با قلم برقرار کنید.

لپ تاپ ایسوس ROG FLOW Z13 GZ301ZE-LD183W دارای پردازنده Intel Core i9 12900H می باشد. علاوه بر این، ۱۶ گیگابایت رم DDR5 با فرکانس ۵۲۰۰ مگاهرتز و یک ترابایت SSD قسمت سخت افزاری را تکمیل می کند. همچنین این لپ تاپ از امکاناتی نظیر اسکنر اثر انگشت نیز بهره می برد و از باتری ۴ سلولی تغذیه می کند.

 

لپ تاپ لمسی ایسوس VivoBook TP۴۷۰

لپ تاپ ایسوس VivoBook TP470 دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی است. باتری لپ تاپ دارای سه سلول و ظرفیت ۴۲ وات است. این مدل یکی از بهترین لپ تاپ های لمسی ایسوس است. این لپ تاپ لمسی ایسوس دارای پردازنده Intel Core i5-1135G7 است. وزن این مدل ۱.۵ کیلوگرم است.

پیشنهادی: لپ تاپ asus vivobook

لپ تاپ لمسی ASUS ROG Flow X13 GV301RE-LJ۱۸۶

ASUS ROG Flow X13 GV301RE-LJ186

لپ‌تاپ‌های سری Z ایسوس تبلت‌هایی با کیبورد قابل جدا شدن هستند. اما لپ تاپ های سری X در واقع لپ تاپ های قابل تبدیل هستند. صفحه کلید نوت بوک های سری X قابلیت چرخش کامل و قرار دادن در پشت بدنه را دارد. اگر لپ تاپی می خواهید که تبلت هم باشد باید سراغ سری X بروید و اگر تبلتی می خواهید که لپ تاپ هم باشد باید سراغ لپ تاپ سری Z بروید.

لپ تاپ ROG FLOW X13 GV301RE-LJ186 دارای صفحه نمایش ۱۳.۴ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۲۰۰ است. ضربان قلب این محصول پردازنده مرکزی Ryzen 7 6800HS است. شما در این لپ تاپ ۳۲ گیگابایت حافظه خواهید داشت. برق مورد نیاز لپ تاپ توسط یک باتری ۶۲ واتی تامین می شود.

 

لپ تاپ لمسی ایسوس VivoBook Slate T۳۳۰۰

این لپ تاپ برای بودجه کمتر از ۲۰ میلیون تومان بسیار مناسب است. لپ تاپ VivoBook Slate T3300 قابلیتی شبیه به سرفیس (Surface) مایکروسافت ارائه می دهد که ترکیبی از لپ تاپ و تبلت است. در دو طرف این مدل چهار بلندگو قرار دارد. باتری لپ تاپ دارای ظرفیت ۵۰ وات است که به دلیل استفاده کم پردازنده می تواند ۹.۵ ساعت استفاده کاربر را پشتیبانی کند. پردازنده این لپ تاپ Intel Pentium Silver N6000 با ۴ هسته و ۴ رشته می باشد.

 

لپ تاپ ASUS VivoBook TP۱۴۰۱

لپ تاپ ایسوس ASUS VivoBook TP1401 یک لپ تاپ لمسی با چرخش ۳۶۰ درجه است که می توان از آن به عنوان تبلت نیز استفاده کرد. صفحه نمایش ۱۴ اینچی دارد. طراحی این لپ تاپ کاملا متفاوت از سایر مدل های این سری بوده و کاملا شبیه مدل VivoBook Pro M7600QE است. صفحه نمایش این لپ تاپ می تواند ۳۶۰ درجه بچرخد و به تبلت تبدیل شود. لپ تاپ ASUS VivoBook TP1401 دارای پردازنده Intel Celeron N4500 با ۴ مگابایت حافظه کش است. باتری این مدل لپ تاپ ایسوس دارای ظرفیت ۳۹ در ساعت است که تقریباً ۸ ساعت شارژ نگه می دارد.

برای مطالعه : راهنمای خرید مادربرد ایسوس

لپ تاپ لمسی ایسوس ZenBook Q508UG

ZenBook Q508UG

این لپ تاپ نسبت به سایر لپ تاپ های لمسی ارزان تر است. این مدل دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی است. وزن آن ۱.۹ و قطر آن حدود ۲۰ میلی متر است. نقطه ضعف این لپ تاپ در قسمت سخت افزار است. زیرا دارای ۸ گیگابایت حافظه رم بهینه نشده است. ایسوس در این مدل لپ تاپ از پردازنده Ryzen 7 5700U از سری پردازنده‌های ۵۰۰۰ AMD استفاده کرده است. پردازنده Ryzen 7 5700U دارای ۸ هسته و ۱۶ رشته است. این لپ تاپ دارای ۲ گیگابایت گرافیک Nvidia MX450 است که قابل قبول است.

 

لپ تاپ لمسی ASUS Vivobook F512J UH51T

این مدل لپ تاپ ایسوس بسیار مقرون به صرفه است. لپ تاپ لمسی ایسوس Vivobook F512J UH51T دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی و وضوح FHD است. کیبورد این لپ تاپ قابل چرخش و قرار دادن پشت صفحه نمایش نیست. همانطور که انتظار می رفت، این لپ تاپ فاقد کارت گرافیک مجزا است. ایسوس از مدل ۱۰۳۵G1 اینتل به عنوان پردازنده با ۴ هسته و ۸ رشته استفاده می کند.

 

چرا باید لپ تاپ لمسی بخریم؟

چرا باید لپ تاپ لمسی بخریم؟

دلایل مختلفی برای خرید لپ تاپ ایسوس لمسی وجود دارد:

تجربه کاربری آسان:

استفاده از صفحه نمایش لمسی می تواند آسان تر و شهودی تر از استفاده از ماوس و صفحه کلید باشد، به خصوص برای مواردی مانند مرور وب، ویرایش عکس و بازی. صفحه لمسی می تواند برای مواردی مانند طراحی، طراحی و یادداشت برداری مفید باشد.

خلاقیت بیشتر:

یک صفحه نمایش لمسی می تواند به شما کمک کند خلاق تر باشید، به خصوص اگر از برنامه های گرافیکی مانند Adobe Photoshop یا Illustrator استفاده می کنید. می توانید با مداد نقاشی بکشید، طرح بزنید و بنویسید.

قابل حمل بودن:

لپ تاپ های لمسی ایسوس به طور کلی نازک، سبک و حمل آسان هستند. در هر کجا که هستید، چه در خانه، چه در محل کار و چه در سفر می توانید از آنها استفاده کنید.

تنوع:

ایسوس طیف گسترده ای از لپ تاپ ها از جمله لپ تاپ های ۲ در ۱، دسکتاپ و لپ تاپ های تجاری را ارائه می دهد. شما می توانید لپ تاپی را پیدا کنید که کاملا نیازهای شما را برآورده کند.

کیفیت:

ایسوس به تولید لپ تاپ های باکیفیت معروف است. لپ تاپ های لمسی ایسوس از مواد مرغوب ساخته شده اند و طول عمر بالایی دارند.

نوآوری:

ایسوس همواره در زمینه لپ تاپ های لمسی نوآوری دارد. ایسوس اولین شرکتی بود که لپ تاپ ۲ در ۱ را معرفی کرد و همچنان به نوآوری در این زمینه ادامه می دهد.

 

نتیجه گیری

با توجه به گستردگی لپ تاپ های ایسوس، هنگام خرید متاسفانه کمی سردرگم می‌شوید. بنابراین بهترین کار قبل از خرید این است که به این فکر کنید که می خواهید لپ تاپ چگونه باشد و بودجه شما برای خرید چقدر است. با روشن شدن این مسائل، گزینه های شما محدود می شود. به همین دلیل تصمیمات بهتری خواهید گرفت.

فروشگاه ای بای در تک تک مراحل از تصمیم گیری تا خرید در خدمت شما مشتریان عزیز خواهد بود تا با انتخابی صحیح و هزینه ای مقرون به صرفه بهترین گزینه را انتخاب کنید. جهت مشاوره بیشتر برای خرید کالا با شماره ۰۲۱۵۸۶۱۲ تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *