به دلیل نوسانات قیمت دلار لطفا قبل از خرید تماس بگیرید

فروشگاه اینترنتی ای بای

بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۲۵ میلیون در بازار (۲۰۲۴)

لپ تاپ ایسوس تا ۲۵ میلیون
در این مطلب می‌خوانید:

معرفی  لپ تاپ ایسوس تا ۲۵ میلیون

با توجه به وضعیت اقتصادی و بودجه کاربری، بازار لپ تاپ زیر ۲۵ میلیون تومان ایسوس بسیار داغ و پرطرفدار است. این را می توان به کشش قیمتی بازار و تعداد مدل های مختلف لپ تاپ و نوت بوک در این گروه نسبت داد. با توجه به محبوبیت این بازار، ایسوس با ارائه مدل های متنوع و محصولات باکیفیت در این رده قیمتی سعی در کسب این سهم از بازار داشته تا کاربران بتوانند این محصولات را خریداری و استفاده کنند. و باید بگوییم در این امر نیز قطعا موفق بوده است.

در این نوع مدل از لپ تاپ ها که می توان آن‌ها را بهتر به عنوان لپ تاپ های مقرون به صرفه و رایانه های مناسب برای دانش آموزان، دانشجویان، کاربران خانگی و اداری شناخته شد، اغلب شاهد تنظیمات استاندارد هستیم. نظر بسیاری از کاربران در رابطه با برندهای دیگر این است که در این بازه قیمتی خبری از طراحی جذاب، پیکربندی محکم و یا حتی حافظه ذخیره سازی SSD وجود ندارد، اما باید گفت که در خانواده لپ تاپ ایسوس اینگونه است و شما در این بازه قیمت‌ها را برای محصولات خوش ساخت و باکیفیت با پیکربندی مناسب می یابید که دلیل آن تنوع مدل های این برند است که باعث قیمت گذاری برخی از جالب ترین و عالی ترین محصولات این شرکت شده که در محدوده قیمت ۲۵ میلیون تومان باشد.

با این قیمت حتی می توانید یک لپ تاپ مخصوص بازی تهیه کنید! لپ تاپ A1504 یک لپ تاپ گیمینگ ۲۵ میلیونی است که با این قیمت یک کامپیوتر گیمینگ مناسب است. این مورد در سایر برندها به دلیل تغییر اندک محصولات و پیکربندی آنها (در بازار ایران) نادر است و محدوده تولید این محصولات بیش از ۲۵ میلیون تومان است. لپ‌تاپ‌های ایسوس با توجه به نیاز مصرف‌کننده، کشش بازار (از نظر قیمت) و پیکربندی‌های سخت‌افزاری موجود متفاوت هستند و این تنوع در نهایت به نفع مصرف‌کنندگان است.

این تفاوت باعث کاهش قیمت ها و قرار گرفتن بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس در این رده قیمتی شده است، بسیار مقرون به صرفه و خوب هستند. البته هر کاربر بسته به نیاز خود باید مدل لپ تاپ مورد نیاز خود را انتخاب کند که با مطالعه مقاله خرید لپ تاپ بسیار آسان می شود.

 

لپ تاپ ایسوس مدل ۱۵ اینچ لپ تاپ ایسوس VivoBook R1502ZA

VivoBook R1502ZA

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook R1502ZA قیمت تقریبی لپ تاپ R1504ZA در بازه ۲۴ میلیون تومانی دارد، یکی از محصولات جالب و پرطرفدار این شرکت معروف است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. طراحی زیبا، کارایی بالا و قیمت مناسب این لپ تاپ با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نور پس زمینه LED تصاویر با کیفیت و رنگ های روشن حس خوبی را به ارمغان میاورد. صفحه نمایش این لپ تاپ دارای پنلی با زاویه دید بالا و کنتراست خوب است و همچنین دارای روکش ضد انعکاس است که باعث کاهش تابش خیره کننده و فشار چشم در مناطق پرنور می شود.

لپ تاپ ۲۵ میلیون تومانی ایسوس VivoBook R1502ZAبا پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5-1235U 8 گیگابایت رم DDR4 و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت SSD برای اجرای سریع و روان برنامه ها. پردازنده این لپ تاپ با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۴.۲ گیگاهرتز با فناوری intel turbo boost که در صورت نیاز عملکرد را افزایش می دهد. همچنین پردازنده این لپ تاپ دارای ۱۰ هسته و ۱۲ رشته است که عملکرد کلی دستگاه را در زمینه های مختلف بهبود می بخشد.

این دستگاه قابلیت اجرای نرم افزارهای گرافیکی با کارت گرافیک Intel Iris Xe را دارد. کارت گرافیک این لپ تاپ حافظه اختصاصی ندارد و از رم استفاده می کند. کارت گرافیک این لپ تاپ از DirectX 12 و OpenGL 4.6 پشتیبانی می کند که باعث بهبود عملکرد و سازگاری با برنامه های مختلف می شود.

فروش لپ تاپ ۲۵ میلیون تومانی ایسوس VivoBook R1502ZA با بدنه پلاستیکی به وزن ۱.۸ کیلوگرم و ضخامت ۱۹.۹ میلی متر که حمل آن را آسان کرده و طراحی این لپ تاپ ساده و شیک به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: لپ تاپ لمسی ایسوس

لپ تاپ ۱۵ اینچی ASUS VivoBook X1502ZA

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس VivoBook X1502ZA که قیمت لپ تاپ X1502ZA با ۲۳ میلیون تومان است، یکی از جدیدترین و جذاب ترین محصولات شرکت ایسوس است که با طراحی شفاف و ساده، عملکرد قوی و قیمت مناسب می تواند انتخاب مناسبی برای کاربران خانگی و حرفه ای باشد.

این لپ تاپ بازه ۲۵ میلیون تومانی دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با وضوح Full HD و نسبت تصویر ۱۶:۹ است که تصاویر را با کیفیت بالا و رنگ های زنده و واقعی به نمایش می گذارد. صفحه نمایش این نوت بوک از نوع IPS LED بوده و دارای روکش ضد انعکاس و ضد خش می باشد. همچنین این صفحه نمایش با فناوری Nano Edge عرضه می شود که باعث کاهش لبه صفحه نمایش و ایجاد فضای دید بیشتر و افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه به ۸۸ درصد می شود.

لپ تاپ ایسوس VivoBook X1502ZA از پردازنده مرکزی Intel Core i3-1215U استفاده می کنند، پردازنده ای ۶ هسته ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و ۴.۴ گیگاهرتز. این پردازنده از نسل دوازدهم اینتل و دارای ۱۰ مگابایت حافظه کش است. این پردازنده می تواند برنامه های چند خطی و نیمه سنگین را با سرعت و کارایی قابل قبول اجرا کند. همچنین این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم و حافظه DDR4 است و به سرعت کار می کند و به پردازنده امکان اجرای همزمان برنامه ها و وظایف را می دهد.

همچنین این لپ تاپ دارای ظرفیت حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت و از نوع SSD PCIe NVMe با سرعت خواندن و نوشتن بالاتر نسبت به حافظه HDD است. حافظه SSD سیستم عامل را سریعتر راه اندازی می کند، برنامه ها سریعتر بارگذاری می شوند و داده ها با امنیت بیشتری ذخیره می شوند. این لپ تاپ ۲۵ میلیونی از گرافیک یکپارچه اینتل UHD استفاده می کند که نسل جدیدی از گرافیک های قدرتمند و پیشرفته اینتل است. این کارت های گرافیک از حافظه اختصاصی بدون نیاز به حافظه گرافیکی مجزا استفاده می کنند.

 

لپ تاپ ۱۵ اینچی ASUS VivoBook A1504VA

ASUS VivoBook A1504VA

پیشنهادی: لپ تاپ asus vivobook

لپ تاپ ۱۵ اینچی ASUS VivoBook A1504VA که حدودا قیمت لپ تاپ A1504VA در بازه ۲۴ میلیون تومان است، یکی از جدیدترین و قدرتمندترین محصولات ایسوس است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. . طراحی زیبا و سبک، کارایی بالا و قیمت مناسب و همچنین پردازنده نسل جدید.

این لپ تاپ ۲۴ میلیونی دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ دی است که تصاویری با کیفیت و با رنگ های روشن و واقعی به نمایش می گذارد. صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع TN با نور پس زمینه LED است که باعث کاهش مصرف برق و در عین حال روشنایی بالایی می شود. علاوه بر این، این لپ تاپ دارای روکش ضد انعکاس است که باعث می شود در شرایط نوری مختلف ظاهر بهتری داشته باشید.

لپ تاپ ۲۵ میلیونی ایسوس VivoBook A1504VA از پردازنده اصلی Intel Core i5-1335U استفاده می کند که یک پردازنده ۱۰ هسته ای با فرکانس پایه ۳.۴ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۴.۷ گیگاهرتز است. این پردازنده از نسل سیزدهم پردازنده های اینتل می آید و دارای حافظه کش ۱۲ مگابایتی است. این پردازنده قادر است برنامه های چند رشته ای و برنامه های سنگین را با سرعت و کارایی بالا اجرا کند. همچنین دستگاه دارای حافظه رم با ظرفیت ۱۶ گیگابایت و نوع DDR4 است و با سرعت بالایی کار می کند و به پردازنده در اجرای همزمان برنامه ها و تسک ها کمک می کند.

همچنین این لپ تاپ دارای حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و PCIe NVMe SSD است که سرعت خواندن و نوشتن بالاتری نسبت به حافظه HDD دارد. حافظه SSD سیستم عامل را به سرعت راه اندازی می کند، برنامه ها به سرعت بارگذاری می شوند و داده ها با امنیت بالا ذخیره می شوند. این لپ تاپ ۲۵ میلیونی از گرافیک IRIS Xe اینتل استفاده می کند که نسل جدید گرافیک قدرتمند و پیشرفته اینتل است. این گرافیک از حافظه اختصاصی بدون نیاز به حافظه گرافیکی مجزا استفاده می کند.

لپ تاپ ۲۴ میلیونی ایسوس A1504VA  دارای باتری ۳ سلولی لیتیوم پلیمری ۴۲ وات ساعتی است که می تواند تا ۸ ساعت کار مداوم را ارائه دهد. همچنین این لپ تاپ دارای بدنه ای پلاستیکی با بافت مات و ساختار محافظ می باشد. این لپ تاپ با وزن تنها ۱.۷ کیلوگرم و ضخامت ۱۹.۹ میلی متر، از نظر فرم و وزن بسیار سبک و قابل حمل است.

 

لپ تاپ ایسوس VivoBook Slate T3300KA

لپ تاپ ایسوس VivoBook Slate T3300KA که قیمتی در حدود ۲۱ میلیون تنگه دارد، لپ تاپ T3300KA یکی از جدیدترین و جذاب ترین محصولات شرکت ایسوس است که باریک در بازار عرضه شده است. و طراحی سبک وزن، صفحه نمایش لمسی OLED و پردازنده قدرتمند Pentium N6000.

تبلت ۲۵ میلیونی ایسوس VivoBook Slate T3300KA اساساً یک لپ تاپ ۲ در ۱ است که می توانید صفحه نمایش را از بدنه جدا کرده و از آن به عنوان تبلت استفاده کنید. این لپ تاپ از پلاستیک ساخته شده و رنگ مشکی دارد. وزن این لپ تاپ ۷۸۰ گرم است که برای یک لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی بسیار سنگین است. ابعاد این لپ تاپ ۷.۹ × ۱۹۰ × ۳۰۹.۹ میلی متر است که نشان از باریک بودن آن دارد. در کل طراحی این لپ تاپ بسیار شیک و جذاب است و برای کاربرانی که به دنبال یک لپ تاپ قابل حمل و کوچک اندازه تبلت می گردند مناسب است.

اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ کمتر از ۲۵ میلیون ۱۳.۳ اینچ و وضوح Full HD دارد. این صفحه نمایش OLED است که رنگ ها را بسیار واضح و واقعی می کند و کنتراست بالایی را در تصویر مشاهده می کنیم. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش لمسی است که با قلم ASUS نیز سازگار است. با قلم می توانید روی صفحه بنویسید، نقاشی بکشید و فعالیت های خلاقانه دیگری را انجام دهید.

لپ تاپ ۲۵ میلیونی ایسوس VivoBook Slate T3300KA دارای پردازنده Intel Pentium Silver N6000، چهار هسته ای و محدوده فرکانس آن از ۱.۱ گیگاهرتز تا ۳.۳ گیگاهرتز است. این پردازنده از نسل دهم پردازنده اینتل است و برای استفاده روزمره و سبک مناسب است. این پردازنده همچنین دارای ۴ مگابایت حافظه کش است که به سرعت اجرای برنامه ها کمک می کند. سیستم گرافیکی این نوت بوک Intel Iris Xe Graphic است، حافظه خاصی ندارد و از حافظه رم استفاده می کند. این پردازنده گرافیکی برای بازی های سبک و شبیه سازی نرم افزاری مناسب است. حافظه رم این کامپیوتر ۸ گیگابایت از نوع DDR4 است که قابل ارتقا نیست. حافظه موجود در این کامپیوتر ۲۵۶ گیگابایت SSD است که به سرعت سیستم عامل و برنامه ها را نصب می کند و عملکرد کلی کامپیوتر را بهبود می بخشد.

 

 لپ تاپ ایسوس vivobook K513EQ

vivobook K513EQ

سری لپ تاپ های Vivobook همواره به عنوان محصولات متنوع ایسوس شناخته می شوند. Vivobook ها خانواده اصلی لپ تاپ های ایسوس هستند و اکثر محصولات این گروه اکثرا قیمتی زیر ۲۵ میلیون تومان دارند. اما لپ تاپ K513EQ با قیمت ۲۵ میلیون تومان از سری لپ تاپ های Vivobook است که با مشخصات خوب، طراحی جذاب و البته قیمت مناسب به دانشجویان و مهندسین پیشنهاد می شود.

پردازنده نسل یازدهم اینتل با مدل Core i5 1135G7 به عنوان مغز متفکر لپ تاپ ایسوس Vivobook K513EQ استفاده می شود که قدرت پردازش بالایی را در اختیار این لپ تاپ قرار می دهد و دارای ۴ هسته و ۸ رشته پردازشی است که K513EQ را به بهترین لپ تاپ ایسوس تبدیل می کند و بشدت برای کارهای مهندسی مناسب است.

البته لپ تاپ K513EQ از برند انویدیا کارت گرافیک MX330 را در لپ تاپ K513EQ حفظ کرده و این محصول را قدرتمندتر کرده است.

ایسوس برای حافظه ذخیره سازی نیز با در نظر گرفتن حجم ۵۱۲ گیگابایتی برای این محصول، حافظه پرسرعت NVMe PCIe Gen 3 را انتخاب کرده و ۸ گیگابایت حافظه رم قابل ارتقا برای این محصول اضافه کرده است. این محصول همچنین دارای یک اسلات هارد ۲.۵ اینچی در صورت نیاز است که به کاربران امکان می دهد فضای ذخیره سازی بیشتری را با هزینه کمتر اضافه کنند.

صفحه نمایش این محصول نیز مجهز به پنل IPS و رزولوشن FullHD است که قادر است کیفیت بالایی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این مشخصات در کنار قیمت مناسب این محصول باعث شده تا K513EQ به مهندسان، برنامه نویسان و تولیدکنندگان محتوا توصیه شود.

 

بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون تومان مخصوص بازی Tuf Gaming FX506LH

شاید از دیدن یک لپ تاپ گیمینگ ایسوس در این رنج قیمت تعجب کنید، اما به چشمان خود اعتماد کنید زیرا از برند ایسوس است! سری TUF از سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس است که هدف آن ارائه لپ‌تاپ‌های گیمینگ مقرون‌به‌صرفه به کاربران است تا افراد بیشتری بتوانند این دسته از محصولات را خریداری کنند و از آن لذت ببرند.

لپ تاپ گیمینگ قدرتمند FX506LH که در حدود قیمت ۲۵ میلیون تومان است را می توان محصولی کامل برای نیازهای پردازشی و گرافیکی سنگین نامید چرا که پردازنده Core i5 10300H نصب شده در این محصول سرعت پردازش بالایی را ارائه می کند. پردازش ۴.۵ گیگاهرتز در اختیار کاربران قرار می دهد و پردازنده گرافیکی Nvidia GTX1650 یک کارت گرافیک اثبات شده و قدرتمند در این رنج قیمت است.

یکی از نقاط قوت FX506LH قابلیت افزایش رم و SSD است که آن را به انتخابی مناسب برای استفاده طولانی مدت تبدیل می کند، زیرا توانایی ارتقاء این دو قسمت به لپ تاپ جان تازه ای می بخشد که این کار را برای شما انجام می دهد.

صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی این لپ تاپ با رزولوشن FullHD و پنل IPS کیفیت تصویر بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد و این مجموعه سخت افزاری مناسب دانشجویان می باشد و خرید لپ تاپ FX506LH را به عنوان لپ تاپ ایسوس برای کارهای مهندسی به مهندسین، معماری و دانشجویان توصیه می کنیم. البته اگر تازه وارد هستید و به تازگی وارد دنیای بازی شده اید، این محصول بهترین راه برای ورود به دنیای بازی های حرفه ای است.

 

لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro K3400PH

VivoBook Pro K3400PH

لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro K3400PH بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون تومان

همانطور که گفتیم خانواده VivoBook یکی از بزرگترین لپ تاپ های ایسوس است و در این سری مدل پرو این محصول به عنوان گزینه ای اقتصادی و قدرتمند به حرفه ای ها عرضه می شود.

لپ تاپ ایسوس Vivobook Pro K3400PH را باید یکی از اعضای حرفه ای خانواده ایسوس K دانست که هدف آن ارائه سیستمی قدرتمند برای استفاده کاربران نیمه حرفه ای و حرفه ای است و به خوبی می تواند نیاز این افراد را برطرف کند. رنج قیمتی لپ تاپ ایسوس K3400PH نیز آن را در رده ای قرار می دهد که با ویژگی هایش کاربران را شگفت زده می کند.

K3400PH که قیمت آن تقریباً ۲۵ میلیون تومان است مجهز به نسل یازدهم اینتل است که نسل قدرتمندی است و پردازنده Core i5 11300H در این محصول نسبت به نسل قبل یعنی ۱۰۳۰۰H بسیت درصد افزایش عملکرد داشته است. این پردازنده مجهز به ۴ هسته و ۸ رشته پردازشی و حداکثر سرعت ۴.۳ گیگاهرتز است و به راحتی می تواند محاسبات و عملیات سنگین را انجام دهد.

تا جایی که به توزیع سخت افزاری مربوط می شود، ایسوس برای لپ تاپ Vivobook Pro K3400PH از کارت گرافیک قدرتمندی استفاده کرده است و این لپ تاپ از مدل Nvidia GTX1650 با حافظه گرافیکی ۴ گیگابایتی GDRR6 استفاده کرده است. البته اگر احساس می کنید گرافیک این محصول کافی نیست، پورت Thunderbolt 4 این دستگاه قابلیت استفاده از یک eGPU قدرتمند را به شما می دهد.

صفحه نمایش OLED این محصول دارای رنگ های زنده و روشن است و تراکم پیکسلی بالا به دلیل استفاده از رزولوشن ۲۸۸۰×۱۸۸۰ پیکسل، لپ تاپ K3400PH را به گزینه ای عالی برای عملکرد گرافیکی تبدیل کرده است. البته کاربران حرفه ای و دانشجویان معماری و ویرایش نیز می توانند از این سیستم نهایت استفاده را ببرند.

 

لپ تاپ ایسوس قدرتمند VivoBook M1603QA

لپ تاپ های ایسوس همیشه به عنوان پیشرو در صنعت کامپیوتر و الکترونیک شناخته می شوند و لپ تاپ VivoBook M1603QA نیز از این قاعده مستثنی نیست. این لپ تاپ ایسوس Vivobook ترکیبی عالی از طراحی زیبا، عملکرد برتر و ویژگی های منحصر به فرد است و به کاربران این امکان را می دهد که یک لپ تاپ شگفت انگیز را تجربه کنند. این لپ تاپ با صفحه نمایش با وضوح بالا، پردازنده مرکزی AMD و کارت گرافیک AMD Radeon Vega ویژگی های ارزشمندی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا بتوانند کارهای روزمره و عمومی خود را با خیالی آسوده انجام دهند.

CPU: Ryzen 5 5600H

کارت گرافیک: AMD Radeon Vega

حافظه داخلی: ۵۱۲ گیگابایت نوع SSD (قابل ارتقا)

حافظه رم: ۸ گیگابایت از نوع DDR4 (قابل ارتقا تا ۲۴ گیگابایت)

صفحه نمایش: ۱۶ اینچ با کیفیت FHD

لپ تاپ ایسوس m1603qa با طراحی شیک و خاص، نمادی از سلیقه، دقت و زیبایی در ساخت و ظاهر است. این لپ تاپ از مواد مرغوب ساخته شده و در رنگ نقره ای یکدست ارائه شده است که بر زیبایی و کیفیت آن می افزاید. این لپ تاپ علاوه بر ظاهر شیک و زیبا، به دلیل ابعاد و وزن بسیار سبک، به راحتی قابل حمل است. انعطاف پذیری لولای این لپ تاپ نکته دیگری است که ممکن است توجه شما را به خود جلب کند. ابعاد این لپ تاپ ۱۹.۹ در ۲۴۷.۷ در ۳۵۸.۴ میلی متر و وزن آن ۱.۸ کیلوگرم است.

لپ تاپ Vivobook M1603QA دستگاهی باکیفیت و با مشخصات زیبایی است. پردازنده اصلی این لپ تاپ متعلق به خانواده AMD با معماری چند هسته ای است که عملکرد سریع و کارآمدی را ارائه می دهد. علاوه بر این، وجود کارت گرافیک پرسرعت AMD Radeon Vega امکان اجرای بازی های ساده را فراهم می کند و به خوبی با پردازنده های AMD کار می کند. این لپ تاپ دارای حافظه رم با ظرفیت کافی و قابل افزایش است، بنابراین می تواند برنامه ها و کارهای روزانه را انجام دهد. همچنین دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD است که سرعت بارگذاری سریع و ذخیره سازی اطلاعات قابل ارتقا را فراهم می کند. عمر باتری این لپ تاپ خوب است و به کاربران اجازه می دهد تا برای مدت طولانی از لپ تاپ استفاده کنند.

لپ تاپ ایسوس Vivobook M1603 یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین مدل های ایسوس است که ارزش خرید دارد. این لپ تاپ همچنین سرعت و قدرت فوق العاده ای را با ویژگی های فراوانی مانند پردازنده قدرتمند Ryzen 5 و کارت گرافیک AMD ارائه می دهد. اگر قصد خرید لپ تاپ برای کارهای دانشجویی، روزانه و عمومی و یا اداری و مالی دارید، حتما آن را در لیست خود قرار دهید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم بهترین لپ تاپ های ایسوس تا بازه قیمت ۲۵ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. بدون شک یکی از برترین برندها در حوزه تکنولوژی بخصوص قطعات کامپیوتر و لپ تاپ است. ایسوس جزو معدود برندهایی است که در هر بازه قیمتی لپ تاپ های بسیار مناسبی روانه بازار می‌کند و این لپ تاپ ها براساس قیمت، کارایی فوق العاده ای از خود به جا میگذارند. بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس تا ۲۵ میلیون تومان دارید همین الان اقدام کنید و درصورت نیاز به مشاوره با شماره ۰۲۱۵۸۶۱۲ تماس حاصل فرمایید.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *